Cestujúcim na letisku BTS už pomáhajú informátori
Po pozitívnych ohlasoch počas minuloročnej letnej dovolenkovej sezóny začínajú cestujúcim na Letisku M. R. Štefánika v Bratislave opäť pomáhať informátori. Osem študentov stredných a vysokých škôl viditeľne označených tričkami s nápisom „Rád/Rada Vám pomôžem“ sa bude vo verejnej časti letiska pohybovať v najvyťaženejšom dovolenkovom období, teda od polovice júna do konca septembra.
Letisko M. R. Štefánika tak chce ešte nad rámec svojej 24-hodinovej informačnej služby pomôcť cestujúcim s ich orientáciou na letisku, s informáciami o časoch odletov, o čase otvorenia registrácie na odlet (check-in) či o prepravných podmienkach leteckých spoločností a pod. Práve v čase dovolenkovej charterovej sezóny sa na letisku nachádzajú pasažieri, ktorí sa letecky prepravujú prvý raz alebo len výnimočne.
„Medzi najčastejšie kladené otázky cestujúcich patrí, na ktorý check-in pult sa treba ísť registrovať, kde sa nachádza bezpečnostná kontrola, ale informujú sa aj na predmety, ktoré môžu mať v batožine, na limity tekutín a podobne,“ vymenúva zo skúseností jedna z informátoriek, ktorá oceňuje netradičnú brigádu počas školských prázdnin.
Okrem brigádnikov je cestujúcim k dispozícii 24 hodín denne Centrálna informačná služba v odletovej hale letiska, na ktorú sa môžu cestujúci obrátiť osobne, telefonicky na čísle 02/3303 3353 či e-mailom na adrese info@bts.aero s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa odletov či príletov do/z Letiska Bratislava. Rovnako sa v priestoroch terminálu nachádzajú telefóny – pevné linky s číslom 3353, na ktoré môže cestujúci zavolať v prípade, že sa nachádza za bezpečnostnou kontrolou a potrebuje sa informovať napríklad o čísle nástupnej brány. Informácie o letoch, nástupných bránach tiež možno nájsť na informačných tabuliach na mnohých miestach v celom termináli.
Zdieľať článok na Facebooku
Foto: dromedar.sk
Zdroj: ako
Novinky.sk
Gurman.sk
TV program Telkáč.sk
Nenechajte si ujsť svoje obľúbené filmy a seriály.