Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ. Kempinski opúšťa Bratislavu, aby ho nahradil nový luxusný hotel

2015-07-31 18:00:54 |   |    | 

Ako sa nám preklápa júl na august, tak sa v Bratislave koná zmena, ktorú však málokto zaznamená. Hlavne z domácich. No zahraniční turisti, celebrity a politické návštevy si určite všimnú malé rozdiely. Z hlavného mesta odchádza svetoznáma sieť hotelov Kempinski, len preto, aby ju úderom polnoci vystriedala iná, azda aj známejšia.



 

Kempinski

 

Už dlhšie sa v hotelierskych kluboch, ale aj na verejnosti, hovorilo o odchode Kempinského z bratislavského River Parku. Neskôr boli špekulácie potvrdené a spoločnosť Best Hotel Properties (BHP), ktorá je majiteľom hotela, sa rozhodla nepredĺžiť manažérsku zmluvu so sieťou Kempinski. Namiesto toho sa rozhodli pre fanšízovú zmluvu so svetoznámou značkou Starwood Hotels & Resorts.

K zmene došlo z rôznych dôvodov, ale tiež preto, lebo spoločnosť Kempinski nepovoľuje iný druh spolupráce, ako spomínanú manažérsku zmluvu. Teda vedenie hotela je úplne v rukách manažmentu dosadeného od Kempinského. Pre navýšenie ziskov a moc nad vlastným hotelom sa preto BHP rozhodla ukončiť spoluprácu a prejsť k inej značke.

BHP tak bude mať možnosť využiť svoje know-how (skúsenosti) z oblasti hotelierstva. Podobnou formou už vlastnia aj ďalšie hotely v rámci Bratislavy. Vďaka tomu chcú optimalizovať svoju prevádzku, zvýšiť profit a priniesť aj iné benefity.

 

Grand Hotel River Park

 

S príchodom nového dňa sa tak návštevníci zobudia v úplne inom hoteli. Bude sa volať Grand Hotel River Park s podtitulom The Luxury Collection Hotel. Rebranding, teda zmena tváre hotela, sa pripravovala už niekoľko mesiacov a dnešná polnoc bude ten čas, kedy zmení všetko so značkou Kempinski na značku Luxury Collection. K zmene musí priložiť ruku doslova každý z hotela, keďže treba vymeniť všetko od evakuačných plánov, cez servítky, časopisy až po župany a obrazy.

Nová značka by mala so sebou priniesť aj nové výhody pre jej návštevníkov. Obrovská spoločnosť akou Starwood Hotels & Resorts je, môže prilákať nových zákazníkov, vylepšiť aktuálny status produktu a služieb a taktiež priniesť nové výhody v rámci rezervačného a vernostného programu (zbieranie bodov  rámci celosvetovej siete).

 

Lokálny

 

V rámci rebrandingu sa nová sieť zameria aj na lokálnu identitu. Luxury Collection sa snaží o preniknutie do miestnej kultúry, a aj preto sa rozhodli pri novej výzdobe použiť miestne motívy. Poslúžila im k tomu Mária Terézia. Keďže sa toľko zaujímala o prírodu, založila prvý verejný park v našom okolí (Sad Janka Kráľa) a mnoho oranžérií, práve jej obľúbené ruže sa dostali až na logo nového hotela.

Po novom vyškolený personál by návštevníkom v rámci nových služieb mal pomôcť spoznávať krásy okolia. Poslúžia k tomu hlavne noví concierge (komorníci), ktorí budú schopní naplánovať výlet podľa potrieb návštevníkov a otvoriť im brány pre spoznávanie regiónu. Výhodou to bude hlavne pre zahraničných zákazníkov, ktorých je v hoteli drvivá väčšina.

 

Slovenská chuť

 

Aby hotel čo najbližšie reprezentoval Slovensko, aj nové obrazy sú vyrobené na objednávku a spracované slovenskou umelkyňou Máriou Čorejovou. Vytvorila sériu malieb, ktoré zobrazujú dominanty Bratislavy v obložení ruží.

Malinkou na torte je aj nový drink vymyslený pre nový hotel. Spoločnosť Starwood má v každom zo svojich 1200 hotelov iný drink namiešaný z miestnych surovín a v Bratislave to je Presburg sour. Vyrába sa z borovičky, malín, černíc, džemu z lesného ovocia, limetkovej šťavy a sirupu.

Autor: SiSa

Zdieľať článok na Facebooku
Zdroj: SiSa

Hodnotenie článku:
1.0/5 (3 hlasov)


Novinky.sk

Gurman.sk


Nedeľa, 5. máj. 2024. Meniny má Lesana, Lesia.
Stream naživo

TV program TV program Telkáč.sk
Nenechajte si ujsť svoje obľúbené filmy a seriály.

Foto dňa