Týchto 5 vecí by mala mať web stránka každej cestovnej agentúry

17.01.2018 |   |    | 

Cez Vianoce okrem darčekov čoraz viac ľudí začína riešiť aj dovolenku pri mori. Hoci leto je ešte ďaleko, výhodné ceny „first“ momentov nenechávajú chladných ani tých najzarytejších otužilcov. A prieskum SACR ukázal, že až 83 % Slovákov používa internet ako hlavný zdroj informácií na výber vysnívanej destinácie a hotela.



 

Internet dnes ponúka množstvo informácií, málokedy sú však všetky na jednom mieste. Z výberu dovolenky sa tak často stáva maratón hľadaní a porovnávaní , ktorý môže zabrať aj niekoľko hodín. Na začiatku sa to môže javiť ako dobrá zábava, po čase sú však klienti nervózni a znechutení. Ponúkame vám niekoľko tipov, čo by mala obsahovať dobrá web stránka cestovnej agentúry.

 

1. Povzbuďte predstavivosť

Ľudia sa na dovolenku tešia dlhé mesiace. Umožnite im snívať svoj sen. Stačí, ak vhodne využijete silu slova. Opíšte klientom ich vysnívaný pobyt a oni si ho bez váhania kúpia. Zároveň sa tak odlíšite od konkurencie, ktorá často ponúka rovnaké destinácie a hotely za podobné ceny. Predajte im zážitok, chute, vône, povedzte im, čo na nich čaká v ich vysnívanej destinácii.

 

2. Ukážte im to štýlovo

Aj tu platí staré známe porekadlo „Raz vidieť je lepšie ako stokrát počuť.“ Dajte si záležať na tom, ako budú vaše fotografie vyzerať. Mali by mať úžasnú atmosféru – aby človek ihneď túžil ocitnúť sa na danom mieste, vyložiť si nohy, dať si drink, pokochať sa výhľadom... Alebo aby aspoň vedel, že ide o slušné ubytovanie, bez nečakaných nepríjemných prekvapení (neponúkate také ubytovanie, však?). Vysoká kvalita obrázkov môže byť rozhodujúcim faktorom, ktorý vás pozitívne odlíši od konkurencie. Zohrať rolu môžu aj také detaily, ako vázička s kvetom, položená na stole, či horiaca sviečka v prítmí terasy.

Ak sa rozhodnete použiť video, je to len plus. Mnohé hotely dnes majú na YouTube profesionálne pripravené videá, na ktorých je možné vidieť ubytovanie spolu s areálom a atrakciami. Využite to a ukážte ich potenciálnym zákazníkom! Nezabudnite ani na mapy od Google, vďaka ktorým klient vie, kde presne sa jeho vysnívaný hotel, penzión či chata nachádza. Zároveň sa tak vyhnete nedorozumeniam kvôli vzdialenosti od atrakcií, príjazdovej cesty, či do centra mesta.

 

3. Niet nad osobnú skúsenosť

Keďže dovolenka zvykne prevetrať rodinnú peňaženku, človek si chce byť istý, že nekúpil mačku vo vreci. Až 56 % Slovákov kupuje zájazd na základe odporúčania známych či recenzií. Uistite preto zákazníkov, že ľudia boli so všetkým spokojní. Najjednoduchšou formou sú recenzie priamo od vašich klientov. Zvoľte si hodnotiacu škálu – či už sú to hviezdičky, body alebo slniečka a toto hodnotenie uverejnite priamo pri názve hotela. Oslovte zákazníkov, ktorí sa vrátili z dovolenky a poproste ich, aby napísali pár slov o tom, ako boli spokojní s vašimi službami a s vybranou destináciou. Je to výborná spätná väzba aj pre vás a neoceniteľný zdroj informácií. Najmä však tieto texty budú skvelým doplnkom vašej webovej stránky a dokážu vám u zákazníkov výrazne zvýšiť vaše šance na úspech.

 

4. Zákazníci nakupujú očami – vylaďte svoju webovú stránku

Nie je nič horšie, ako stránka so zlým dizajnom. Nevhodné písmo, malé alebo žiadne obrázky, slabé členenie textu - to sú chyby, ktoré potenciálni klienti neodpúšťajú. Váš web by mal byť zároveň ľahko editovateľný, aby ste dokázali rýchlo reagovať na každú zmenu, ktorá sa v destinácii či v hoteli udeje.

Ak programovanie nie je vaša šálka kávy, ba ani váš vzdialený koníček, nezúfajte. Riešením je redakčný systém, ktorý vás celým procesom tvorby stránky prevedie. Odporúčame vám siahnuť po takom, ktorý je overený rokmi a má už vyladené všetky možné nedostatky. Ak navyše k tomu môžete využiť aj zákaznícku podporu (či už online, alebo dokonca telefonicky), je to obrovské plus (verte, že sa vám táto služba môže zísť práve vtedy, keď to najmenej čakáte!). Zaujímajte sa o referencie, vďaka ktorým si overíte, či ide o dostatočne kvalitnú službu. Dnes už by malo byť samozrejmosťou, že budete mať k dispozícii aj dostatočný počet šablón, z ktorých si určite vyberiete unikátny a moderný dizajn pre svoju webovú stránku.

 

5. Nezabudnite na telefóny a tablety

Klasické počítače sú čoraz častejšie nahrádzané smartfónmi a tabletmi. Najmä vďaka našim telefónom sú ľudia na internete ešte aj na záchode. A nie je nič otravnejšie, ako behať prstom po obrazovke mobilu len preto, že z web stránky vidno necelých 30 % obsahu. Upravte web stránku tak, aby sa správne zobrazovala na všetkých elektronických zariadeniach, nielen na stolových počítačoch. Veď podľa výskumov až 70 % záujemcov o cestovanie skúma cestovné ponuky cez svoj mobilný telefón. Nekompromisne teda trvajte na tom, aby mala vaša webová stránka responzívny dizajn.

Atraktívna stránka s množstvom relevantných informácií a výslednou cenou (len žiadne skryté poplatky!) sa veľmi rýchlo stane vyhľadávaným zdrojom informácií. Nezabúdajte však, že digitálny svet sa stále mení. Zaujímajte sa preto o nové trendy a pridávajte na svoju web stránku novinky zo sveta internetu a aplikácií. Vaši zákazníci to určite ocenia.

 

Zdielať článok na Facebooku
Zdroj: PR článok

Hodnotenie článku:
0.0/5 (0 hlasov)

Piatok, 19. október. 2018. Meniny má Kristián.

Najnovšie príspevky

Foto dňa