ČESKO Cestovka pre plyšákov

2010-02-18 10:00:00 |   |    | 

ČESKÁ REPUBLIKA - Česká cestovná kancelária Toy Traveling pravdepodobne ako prvá na svete, ponúka jedinečné zájazdy šité na mieru - plyšovým zvieratám...



Prvou destináciou, kam môžu majitelia svojich chlpatých miláčikov vyslať a nechať si zasielať fotografie ich cestovných aktivít, sa stane Praha. Čoskoro by mali nasledovať aj ďalšie európske mestá.

Skutočne nejde o vtip, ale o reálnu cestovnú kanceláriu,“ tvrdí hovorca Asociácie českých cestovných kancelárií a agentúr Tomio Okamura. Serióznosť podnikateľského zámeru dokazuje aj meno jednej zo štvorice zakladateľov firmy, ktorou je bývalá ministerka informatiky Dana Bérová.

Inšpirácia k založeniu nezvyčajnej cestovnej kancelárie pochádza z francúzskeho filmu Amélia z Montmartru. V ktorom hlavná hrdinka vyšle sádrového trpaslíka svojho otca na cestu okolo sveta a jeho cestovateľské „zážitky“ dokladá zasielaním pohľadníc odfotených pred známymi pamiatkami.

Princíp fungovania cestovky Toy Traveling je jednoduchý. Záujemca si na webových stránke www.sendyourdarling.com objedná vybraný zájazd, zaplatí a pošle svojho plyšáka do Prahy či do iného mesta.

Cestovka hračku nafotí pred najvýznamnejšími pamiatkami alebo napríklad pri obede v reštaurácii. Fotografie sú spolu s plyšákom zaslané následne majiteľovi. Ten sa môže pochváliť svojim kamarátom, kde všade plyšák už bol a aké má pekné zážitky.

Obrázky z ciest môže prípadne umiestniť aj na svoju stránku na Facebooku.

Základný zájazd stojí 90 eur. K dispozícii sú však aj ďalšie možnosti, takže plyšák si môže za 150 euro užiť napríklad masáže alebo aromaterapiu. Súčasťou ponuky je tiež denná e-mailová komunikácia s majiteľom, ktorý sa tak dozvie, aké zážitky plyšového miláčika v ten deň stretli...

V prihláške by nemala chýbať informácia, či plyšák patrí alebo nepatrí medzi vegetariánov alebo abstinetov. „Majiteľa by sa mohlo dotknúť, že plyšákom dávajú piť alkohol alebo jesť mäso či iné nevhodné potraviny,“ vysvetlil Okamura.

Netradičná cestovná kancelária sa chce zamerať predovšetkým na klientelu z najbohatších krajín, jako Spojené štáty, Japonsko, Veľká Británia, Nemecko alebo Francúzsko, ktorých obyvatelia majú dostatok peňazí a sú ochotní investovať do svojich plyšových miláčikov.

Pripravuje sa vraj aj ďalšia príplatková položka pre „najstarostlivejších vlastníkov“. Patrí medzi nich okrem iného aj - špeciálna krabica s postieľkou, perinkou a vankúšikom, takže miláčik môže letieť v maximálnom pohodlí.

V zozname ponúkaných cieľov Prahu doplní ponuka ďalších európskych miest. Plyšáci tak môžu čoskoro spoznať krásy Budapešti, Berlína, Mníchova alebo Bratislavy. Vzniku firmy predchádzali prieskumy na internetových stránkach sociálnych sietí v zahraničí. „Na japonskom trhu je napríklad veľlý dopyt, aby sa plyšový miláčik mohol ísť pozrieť na zápas vo fotbale alebo hokeji,“ komentoval Okamura.

V plánoch kancelárie je preto ponuka návštevy fotbalového štadióna Bayernu Mníchov. Záujem medzi Japoncami je aj o možnosť fotenia so známymi osobnosťami.

 

Toy traveling s.r.o.
Národní 961/25
110 00 Praha 1 - Staré město
Czech Republic
toy.traveling@gmail.com 


 

Zdroj/autor: sendyourdarling,ačcka,čtk,drom

Zdieľať článok na Facebooku

Hodnotenie článku:
0.0/5 (0 hlasov)


Novinky.sk

Gurman.sk


Piatok, 10. máj. 2024. Meniny má Viktória.
Stream naživo

TV program TV program Telkáč.sk
Nenechajte si ujsť svoje obľúbené filmy a seriály.

Foto dňa